Εδώ και αρκετό καιρό (τουλάχιστον 6 μήνες) σε ώρες αιχμής (19:30 - 21:30 τουλάχιστον) τα καρτοκινητά της εταιρίας CosmOTE (Cosmoκαρτα και What's UP) βγαίνουν, πρακτικά, εκτός λειτουργίας. To πρόβλημα δεν εντοπίζεται σε συγκεκριμένη περιοχή δυστυχώς αλλά υπάρχουν έντονα παράπονα από όλη την επικράτεια!
Τι εννοώ με αυτό?
Ενώ στη συσκευή βλέπεις ότι έχεις μέγιστη ισχύ στο σήμα, αν προσπαθήσεις να πραγματοποιήσεις μία κλήση αυτή θα απορριφθεί! Αν είσαι πολύ τυχερός με 2-3 προσπάθειες θα καταφέρεις να "πιάσεις γραμμή". Αν όχι, μπορεί να προσπαθείς για κανένα τέταρτο.
Θέμα κάλυψης δεν τίθεται, καθώς το σήμα είναι στο μέγιστο! Θέμα χωρητικότητας του δικτύου όμως, τίθεται σίγουρα!
Το πρόβλημα δεν παρατηρείται (ή είναι ελάχιστο) στα συμβόλαια CosmOTE καθώς λογικά θα εφαρμόζεται κάποια πολιτική QoS, δηλαδή "για να το πούμε απλά ώστε να το καταλάβει και ο κόσμος" που θα έλεγε και ο Παπαδάκης (χαχα!) οι κλήσεις των συνδρομητών συμβολαίου έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα από αυτή των καρτοκινητών. Αυτό δεν είναι κακό...
Το κακό είναι ότι τόσοοοοο καιρό δεν έχει λυθεί το πρόβλημα ώστε να απολαμβάνουν τις αυτονόητες υπηρεσίες (μιλάμε για υπηρεσίες φωνής, όχι για κάτι εξωτικό!) και οι κάτοχοι καρτοκινητών CosmΟΤΕ.
Που οφείλεται όμως αυτό?
Επίσημη απάντηση/ εξήγηση από την εταιρία δεν υπάρχει. Με βάση όμως τις πληροφορίες και τις συζητήσεις που γίνονται σε διάφορα τεχνολογικά forum (δες www.myphone.gr και www.adslgr.com), με την ανακοίνωση της προσφοράς "Μιλήστε (αν μπορείτε) 1000 λεπτά το μήνα με όλους τους WhatsUP φίλους σας με ελάχιστο κόστος" σε συνδυασμό με την υπάρχουσα που αφορά τα 600 λεπτά με 5,00€, το δίκτυο όχι απλά έφτασε στα όριά του αλλά τα έχει ξεπεράσει!
Σε αυτό ήρθε να προστεθεί και η προσφορά της FROG (η οποία ως γνωστό εξυπηρετείται από το δίκτυο της CosmOTE) με τα 0,10Ε ανά λεπτό ομιλίας προς όλους και το πράγμα έδεσε...
Κύριοι είναι απλό! Αν δεν μπορείτε να προσφέρεται σωστά μία υπηρεσία ή την τροποποιείται/καταργείται ή αναβαθμίζεται τις υποδομές σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου