Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

ΟΤΕ - HOL και εγώ στη μέση!

Μετά από 8 μέρες έχω πάλι τηλέφωνο και internet! Μιας και είμαι συνδρομητής HOL double play, όταν είδα τη βλάβη επικοινώνησα πρώτα με αυτούς.

Η βλάβη δηλώνεται και 2 μέρες μετά με καλεί τεχνικός τους. Μου λέει
- Είστε σπίτι?
- Όχι αδελφέ είμαι στη δουλειά
- Τι ώρα θα γυρίσετε; ... ΟΚ, θα σας καλέσω τότε πάλι...

Αφού έφτασα σπίτι μου είπε να βγάλω τα πάντα από τις πρίζες τηλεφώνου, να βάλω μόνο τηλέφωνο, μόνο router... Συμπέρασμα, η γραμμή σας είναι ΟΚ, τουλάχιστον όπως φαίνεται από Αθήνα, πρέπει να έρθει τεχνικός μας εκεί. Έρχεται την επόμενη και ο τεχνικός, δώσε μετρήσεις και πάλι μετρήσεις και φτου και από την αρχή και έρχεται το πόρισμα. "Φταίει ο ΟΤΕ! Θα δώσουμε βλάβη να το κοιτάξουν αυτοί".

Μα βρε αδελφέ εγώ δεν πληρώνω πλέον ΟΤΕ (double play γαρ) αλλά όπως έμαθα από το σπίτι του συνδρομητή μέχρι το κέντρο του ΟΤΕ (που υπάρχει συνεγκατάσταση εξοπλισμού της HOL) υπεύθυνος είναι ακόμη ο ΟΤΕ.

Περνάει το Σαββατοκύριακο, περνάει η Δευτέρα, η Τρίτη... Τίποτα! Στο ενδιάμεσο κάθε μέρα τηλέφωνα στη HOL να μάθω τι γίνεται.

Τετάρτη αφού είδα και απόειδα, πήγα μόνος μου στους τεχνικούς του ΟΤΕ.
"Αυτό το νούμερο" μου λέει "το είδαμε την Παρασκευή! Είναι μια χαρά!" Αμ, δε...


Τελικά, τους πείθω να το ξαναδούν. Την επόμενη μέρα μετά από πολύ κόπο το τηλέφωνο φτιάχτηκε! Είχαν κοπεί κάποια καλώδια του ΟΤΕ και απλά όταν τα ένωσαν το δικό μου είχε ενωθεί λάθος (?) Έτσι η γραμμή μου φαινόταν ότι δεν έχει πρόβλημα αφού όπως κατάλαβα ένα καλώδιο ξεκινούσε όντως από το σπίτι μου, έφτανε στον ΟΤΕ αλλά επειδή κάπου είχε γίνει λάθος δεν κατέληγε ποτέ στο κέντρο της HOL...

Οι τεχνικοί της HOL καφάο του ΟΤΕ δεν μπορούν να πειράξουν, επομένως ακόμη και με double play ο ΟΤΕ μας κυνηγά!

Πάντως θα έπρεπε να λέω "τέλος καλό, όλα καλά" αφού σε αντίστοιχες περιπτώσεις, μέχρι να καταφέρουν να συνεννοηθούν οι δύο εταιρίες (OTE και κάποιος εναλλακτικός πάροχος) μπορεί να περάσει πολυυυυυυυύ περισσότερος καιρός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου